Klachten

Een klacht indienen bij Fiew

Voel je je niet goed behandeld door Fiew? Dat betreuren wij, wij willen namelijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Stap 1: Meld je klacht op fiew.nl. Als je het klachtenformulier invult op www.fiew.nl/klachten nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op om je klacht te bespreken.

Stap 2: Ben je het niet eens met de beoordeling van je klacht? Laat het ons dan weten. Wij bekijken dan opnieuw je klacht.

Stap 3: Heb je een klacht bij ons ingediend maar ben je (nog steeds) niet tevreden met de oplossing? Dan kun je je klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Dit kan tot drie maanden nadat Fiew de klacht heeft behandeld.

Kijk voor meer informatie op www.kifid.nl

Je kunt ook de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stap 4: Je kunt altijd naar de burgerlijk rechter gaan. Ook als het Kifid een bindend advies geeft. Dan zal de rechter alleen procedureel naar je klacht kijken. Meer informatie vind je op www.rechtspraak.nl

Wij zijn graag eerlijk en open over de klachten die we ontvangen hebben. Wil je onze klachtenrapportage inzien? Laat het ons dan weten!

Download hier het klachtenformulier.