Klachten

Een klacht indienen bij Fiew

Als je op deze pagina komt, heb je waarschijnlijk een klacht. En dat vinden we jammer! We doen namelijk ons best om goed werk af te leveren, zodat jij tevreden bent over onze dienstverlening. Is het toch niet gegaan zoals jij je had voorgesteld? Laat het ons dan alsjeblieft weten. We gaan graag met je in gesprek over je klacht.

Stap 1: Mail ons je klacht

Je kunt je klacht aan ons doorgeven via info@fiew.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je klacht te bespreken. Binnen maximaal 2 werkdagen.

Stap 2: Mail ons je bezwaar bij onze reactie op je klacht

Natuurlijk gaan we ervan uit dat we samen tot een oplossing komen als je ons een klacht mailt. Maar ben je het niet eens met onze reactie op je klacht? Laat het ons dan weten. Wij kijken dan nog een keer naar je klacht.

Stap 3: Leg je klacht aan een speciale organisatie voor

Hopelijk komt het niet zo ver … Maar ben je niet tevreden over onze reactie op je klacht? Dan kun je je klacht indienen bij 2 speciale organisaties voor klachten:

  1. Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Je levert je klacht bij het Kifid in binnen 3 maanden nadat wij je klacht hebben behandeld. Meer informatie lees je op www.kifid.nl.

  1. Geschillencommissie bij online dienstverlening

Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Meer informatie vind je op de website van het platform.

Stap 4: Je kunt altijd naar de burgerlijk rechter gaan

Heeft het Kifid een bindend advies gegeven? Dan kijkt de rechter alleen procedureel naar je klacht. Meer informatie vind je op www.rechtspraak.nl.

Wij zijn graag eerlijk en open over de klachten die we hebben gekregen. Wil je onze klachtenrapportage inzien? Laat het ons dan weten!